Tarieven

Even voorstellen
Mijn naam is Jacqueline Gerritsen, geboren in 1972. Moeder van twee dochters en trotse oma. Mijn labrador Tommy is mijn grootste vriend. Gelukkig heb ik een fijn oppasadres voor als ik ga reizen, een van mijn grootste hobby’s naast yogalessen geven en creatief bezig zijn. Vanaf januari 2025 mag ik mij virtueel assistent noemen, want ik heb de opleiding tot VA afgerond.
Arbeidsverleden
Al bijna 20 jaar ben ik directiesecretaresse, office manager en managementassistente. Deze functies heb ik bij verschillende werkgevers uitgevoerd, veelal op projectbasis. Ik hou van ontzorgen, zodat jij je kunt focussen op datgene wat jij echt belangrijk vind. Dan doe ik de randzaken, denk aan agendabeheer, inboeken van facturen of het regelen van reizen. Het liefst doe ik dat in de recreatieve sector. Daar heb ikzelf de meeste feeling mee en daar word ik blij van. En wat is er nou leuker dan een blije virtual assistant naast je?
Dus: neem contact met met op en ik help je verder!
Afname
Minimale hoeveelheid- Minimale afname
- Looptijd
- Flexibel inzetbaar
- Beschikbaarheid garantie
Uurtarief
Facturatie per gewerkt uur, afgerond4 uur per maand
Minimaal 6 maanden
n.v.t.
ja
Strippenkaart
10 uur, per gewerkt uur10 uur
12 maanden
ja
n.v.t.
Focus jij je op je kerntaken, dan regel ik de randzaken!
Hierbij een referentie van de periode dat je werkzaam bent geweest als management assistente bij de sectorleiding van het Basis Politie Onderwijs (BPO) bij de Politieacademie. Je hebt mij mogen ondersteunen in mijn rol als plaats vervangend sectorhoofd. Ik had je leren kennen vanuit een andere rol binnen het project PO-21 en ervaarde je daar al als een spontane, adequate en vriendelijke collega. In de periode dat je werkzaam was binnen het BPO bleek dit te kloppen, je bent een fijne collega die altijd proactief zaken oppakte. Makkelijk in de omgang en vriendelijk, intern maar zeker ook extern. De samenwerking heb ik altijd als erg prettig ervaren. In je rol bij de sectorleiding ben je je ook altijd bewust geweest van de rol die je vervulde en de bijpassende uitstraling. Je inzet was altijd groot en je vrolijkheid was altijd goed merkbaar op de afdeling, deze was ook voor een deel “in positieve zin” bepalend. Ik kan terug kijken op een hele fijne samenwerking en hoop dat je ook in de toekomst weer mooie uitdagingen tegemoet mag gaan.
Met de komst van Jacqueline als ondersteuner BPO werd de werkdruk verlicht. Een erg collegiale dame die wilde werken en was er wanneer het nodig was, echt een fijn mens om mee samen te werken. Ze bracht positieve energie met zich mee wat zich verspreidde op de afdeling. Heel veel succes gewenst voor de toekomst!
Jacqueline staat bij mij bekend als een prettige collega en een bruikbare kracht. Haar taken omvatten: levertijdenbewaking, verkoopfacturatie, boeken inkoopfacturen, verwerking goederenontvangst, leveringsafspraken inplannen, retouren verwerken. De reden van haar vertrek is te wijten aan het feit dat het bij ons niet mogelijk was een vast dienstverband te krijgen.